jeg ruller Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Da konstaterer vi at det er lov å sette en bmw motor i volvo, å at banninga i kjerka blir gjort av de som benyter seg av plast o son og svær aliminiums ving fra biltema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 hvis man skal snakke lyd så er det ikke mange som slår bmw sine 6`re...dette er mer stabile/pålitelige motorer enn svnske "dritten" syntes dette er helt riktig å gjøre med tanke på effekt og holdbarhet.. men dere må gjerne syntes det er tøft med volvo sin freske B21at.LOL Pålitelig kan vel diskuteres, men når det er nytt fungerer det jo ;) Men når du nevner B21AT så bør du finne mer fakta om volvo. Forgasser turboen har aldri vært den mest ettertrakta saken da. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Pålitelig kan vel diskuteres, men når det er nytt fungerer det jo ;) Men når du nevner B21AT så bør du finne mer fakta om volvo. Forgasser turboen har aldri vært den mest ettertrakta saken da. Tror nok ikke han var helt seriøs når han nevnte B21AT, hehe ;) Når det gjelder bilen så synes jeg den kombinasjonen der er deilig. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 det er rått.. hadde det vært en supra 6. som hadde vært stappa nedi dær så hadde folk syntes det hadde vært DRITRÅTT:. er jo rå de bmw sekserne med turbo.. å ingen skam å klone litt med motor fra bayern å "resten" volvo:D Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 sant nok. dem river løs, det gjør dem, men dem har svært kort slaglengde så motorene er litt småstressa ;) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Alt for mye plastikk på bilen,men bmw 6er går jo greit det. Men denne(!)Volvo 240 T6 , går nok hakke bedre,ser bedre ut også.. Å etter det jeg har lest så var det lite med bayern makkverk der gitt:D :goodbye En til: Volvo 240 T6 - Video Et gullkorn i mine øyne:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 gutta jeg synnes vi kan ta en av stemming på åssen motor dere liker best i 200 serien ;) Volvo 4syl Volvo T5 Volvo 6'er Toyota Supra 2jz Chevy V8 Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Valget er enkelt: T5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Holder med 242-T5 der. Ut ifra disse bildene var den orange med 5ern den fineste,men var det T5 da? Syns det så så tomt ut liksom. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 dere prater om å banne i "kjærka" men hvor mange av dere døtter ikke gamle sliten rørevisper i bilene/volvoen sine...... BMW getrag.... man kan like godt stappe nedi en 6er fra volvo som noe annet.. T-6 med stoor snurre.. Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Holder med 242-T5 der.Ut ifra disse bildene var den orange med 5ern den fineste,men var det T5 da? Syns det så så tomt ut liksom. vanlig 6er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Holder med 242-T5 der.Ut ifra disse bildene var den orange med 5ern den fineste,men var det T5 da? Syns det så så tomt ut liksom. Den orange var 6,r uten turbo, ingen av de var 5'r. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 jeg mener det skal være 4 med 16v topp. men finns vel ikke no fasit på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 hadde det ikke vært så vanskelig å få tak i en Bmw motor så hadde jeg hatt det i ene bilcross biln min nå:P Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Aboslutt en grom bil med jævlig grom lyd! Den orange den drager mot på film nr 2 er den som har supra motor...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg