halseth Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 ska kjøp mæ en ny sub,ska vær 12tommer. valge står imellom: SUBWOOFERE - 12 tommer - Rockford Fosgate Power Stage 2 - T212D4 - Bilradiospesialisten SUBWOOFERE - 12 tommer - Emphaser E12SPL-X4 - Bilradiospesialisten Superstyling.no ka vill dåkker anbefal?? forsterkern æ har e en rockford 20001bd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Ground zero helt klart, den er noen hakk bedre en rf og emphaser ja... Men den forsterkeren blir pusslette da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 ikke bare noe, men ganske :P GZ`en dær krever MYE effekt Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 vil vel klare å drive GZ'en, men at det er optimalt kan man vel ikke si. T2 ville jeg ikke valgt, har hørt dem spille og er ikke helt overbevist i alle fall ikke til den prisen de blir solgt for. GZ skal jo være skikkelig bra. Ingen erfaring, men erfaring fra andre personer. Emphaser har jeg så si ikke hørt noe om. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 okey,har hatt t1 fram til nå,synes de fungerte bra jeg. men jeg er litt usikker på rockford igjen,for det er så mange som sier at det er noe dritt, og veldig overprisa... men jeg frykter at gzen blir for stor i forhold til forsterkeren..så jeg er veldig i tvil, noen andre forslag på sub da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Audio Pulse Revo 12" er iallefall en konge sub, som passer bra sammens med forsterkern din. God lydkvalitet og spiller skamlig høyt i en god kasse :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFMorten Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Tror dette blir mye snakk frem og tilbake. Jeg hørte 2 stk Ground Zero GZPW 18 SPL i en ford?. Det spillte høyere i bilen min bil med 2 stk rf power 15" T2. Sier ikke at ground zero ikke er bedre, men etter min mening har bil å kassa alt å si! Kjøp noe du kjenner til så vet du hva du får! Siter Hva som høres bra ut i dine ører, kan kun du bestemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 subben ska stå i en liten nissan almera, me ei bassreflex kasse på ca 70-80liter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg