Mr_Ford Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 sendt på visning av politiet gitt.... og det er pga dekk og lys bak.. så da lurer jeg på.. når jeg drar på visning går dem da over hele bilen eller bare dekk og lys og så er dem ferdige?? jeg har bøttestoler,2 tusinger og turteller med shiftlight vil dem si noe på det?? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 de skal i utgangspunktet kun se på det som du har fått mangellapp på, hvis ikke det er noe helt synlig som er helt rivruskende galt/ilovlig. Måtte inn med gamle bilen pga felger, de kikka bare på det, og bare nevnte på at jeg burde få senken inn i vognkortet. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2stord Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Om du skal verre sikker so gjer den mest orginal. Har ein bekjent som sleit med da der. Bilen fekk mangel på utslitt dekk og senk, sku ned å vise dette. Gjekk dei over heile bilen og fant tusen andre ting og. Trur dei var der fire ganger før den fekk skilt igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 er vel helt greit det vel? hvorfor skal bt overse farlige feil med vilje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2stord Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 er vel helt greit det vel? hvorfor skal bt overse farlige feil med vilje? Heilt enig om dei so var farlige feil. Er alt da andre dei henger seg opp i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg