Gå til innhold

Morten´s 98 Passat *nye bilder*

Ranger emnet


MortenFisk

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det her så jo bra ut =)

Veldig pene frontlykter! Må se å få bestilt meg noen sånne jeg og, men hvordan er kvaliteten på de? En kamerat av meg hadde fk angeleyes på A3en sin, og de tålte ikke mye. var noen fester som knakk og lyktene begynte å dugge. Men det kan vel være ett engangs tilfelle.

 

Mvh

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her så jo bra ut =)

Veldig pene frontlykter! Må se å få bestilt meg noen sånne jeg og, men hvordan er kvaliteten på de? En kamerat av meg hadde fk angeleyes på A3en sin, og de tålte ikke mye. var noen fester som knakk og lyktene begynte å dugge. Men det kan vel være ett engangs tilfelle.

 

Mvh

 

Dette er delight lykter, og de har vist seg å være av god kvalitet, kan "dugge" litt når jeg vasker bilen med varm steamvask, men dette er borte ett minutt senere. Men ja, ellers er jeg superfornøyd. Litt mer senk fremme, soting av baklyktene, og litt velikehold er det jeg har i sikte fremmover. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

er det disse felgene du har??

syntes ikke disse virker like blanke som dine.

 

http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=13920&ASP=3988820&Type=VW&Model=Passat&Year=1999&Back=WA_Katalog[P]ASP=3988820[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Passat[O]amp;Year=1999[O]amp;Klasse=11

 

 

Det er det nok sikkert ikke, de felgene fra nbs er lys alu, og de ser nesten powdercoated ut. Mine skulle visst være en spesiell type, mørk alu.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin passat du har :) vidre planer?

 

Takk :D

Får se, bilen skal selges om ikke så altfor lenge, så får se.. som sakt skal jeg få den litt mer ned fremme, sote baklyktene.

Ellers har jeg lyst på bakrutesenker, mer stereo, og bedre utføring av arbeidet i bagasjerommet, ellers har jo motorbytte vært en drøm, men det er vel en litt urealistisk tanke : x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår