pettersenroar Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 må man bruk orginal listen på den frontfangern?? ha bestilt en sånn sjøl:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 må man bruk orginal listen på den frontfangern?? ha bestilt en sånn sjøl:P Haha, nånei du. denne krever ikke stort annet enn lakk og gitter. "listen" er der fra før, og skal vel bare være en imitasjon : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 da har jeg vært ute å tatt noen flere bilder, og det liker vi vel :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Da var varmeskjoldet kommet på plass. Jeg hadde ikke trodd det skulle ta så lang tid å skjære ut og bøye til noe så enkelt som dette, men resultatet ble etter min mening greit : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 er ikke mye aktivitet her inne : / kommer sikkert noe nytt til helgen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Hei, Blitt pen denne bilen her, jeg synes du gjør de riktige tingen med den, stå på... :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Det her så jo bra ut =) Veldig pene frontlykter! Må se å få bestilt meg noen sånne jeg og, men hvordan er kvaliteten på de? En kamerat av meg hadde fk angeleyes på A3en sin, og de tålte ikke mye. var noen fester som knakk og lyktene begynte å dugge. Men det kan vel være ett engangs tilfelle. Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Hei,Blitt pen denne bilen her, jeg synes du gjør de riktige tingen med den, stå på... :) Ole Takk, dette er responsen jeg hadde håpet på : D Ja, skal stå på, og gir meg ikke før jeg skal selge den : p Men nå kommer eksamens - og russetid = lite tid til bilen : ( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Det her så jo bra ut =)Veldig pene frontlykter! Må se å få bestilt meg noen sånne jeg og, men hvordan er kvaliteten på de? En kamerat av meg hadde fk angeleyes på A3en sin, og de tålte ikke mye. var noen fester som knakk og lyktene begynte å dugge. Men det kan vel være ett engangs tilfelle. Mvh Dette er delight lykter, og de har vist seg å være av god kvalitet, kan "dugge" litt når jeg vasker bilen med varm steamvask, men dette er borte ett minutt senere. Men ja, ellers er jeg superfornøyd. Litt mer senk fremme, soting av baklyktene, og litt velikehold er det jeg har i sikte fremmover. : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 heisann. er det disse felgene du har?? syntes ikke disse virker like blanke som dine. http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=13920&ASP=3988820&Type=VW&Model=Passat&Year=1999&Back=WA_Katalog[P]ASP=3988820[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Passat[O]amp;Year=1999[O]amp;Klasse=11 Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 fin passat du har :) vidre planer? Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 heisann. er det disse felgene du har?? syntes ikke disse virker like blanke som dine. http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=13920&ASP=3988820&Type=VW&Model=Passat&Year=1999&Back=WA_Katalog[P]ASP=3988820[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Passat[O]amp;Year=1999[O]amp;Klasse=11 Det er det nok sikkert ikke, de felgene fra nbs er lys alu, og de ser nesten powdercoated ut. Mine skulle visst være en spesiell type, mørk alu.. : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 fin passat du har :) vidre planer? Takk :D Får se, bilen skal selges om ikke så altfor lenge, så får se.. som sakt skal jeg få den litt mer ned fremme, sote baklyktene. Ellers har jeg lyst på bakrutesenker, mer stereo, og bedre utføring av arbeidet i bagasjerommet, ellers har jo motorbytte vært en drøm, men det er vel en litt urealistisk tanke : x Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 høres bra ut :) hva slaks motor er det i passaten nå? vurdere å få solgt golfen og kjøpt meg passat tdi me syncro :) Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 høres bra ut :) hva slaks motor er det i passaten nå? vurdere å få solgt golfen og kjøpt meg passat tdi me syncro :) Er nok en dessverre en 1,6!:violin: Tdi syncro hørtes mer fornuftig ut ja, det skal jeg og ha på neste bil, bare da blir det nok quattro og audi : p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg