pettersenroar Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 du må få d større motor !! har di alcantarasætan? ha sett biln din mange gang her på mo men ha ikke hatt gledn av å studert den ska styl min på samme måtn venta bærre på fangern å lakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 du må få d større motor !! har di alcantarasætan? ha sett biln din mange gang her på mo men ha ikke hatt gledn av å studert den ska styl min på samme måtn venta bærre på fangern å lakk Cool, det bi nok bra ! Ehm, ja eg veit, sku gjærne hatt meir motor, men eg ser ikke førr meg at eg bi å gidd å bytt, veit om en 1,8t motor, men eg bi sekkert å selg biln snart uansett så : x ja eg har no di hær sætan: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Natrius Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Nydelig bil, eneste minuset med den er motoren =/ Lurte på kor du har kjøpt Rs4-look framfangeren din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenFisk Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Nydelig bil, eneste minuset med den er motoren =/ Lurte på kor du har kjøpt Rs4-look framfangeren din? Takktakk :D:D ja, skulle gjærne hatt 50gamp mer : x Den har jeg kjøpt på norskbildelesenter.no, men du får den også på bsbildeler.no tilpassningen er veldig bra, enkel å montere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olings Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hei, må bare si at bilen din er sinnsykt pen! Lurte på en ting ang. frontfangeren din; kjøpte du orginale rs4 gitter, slik de selger på BSbildeler, isåfall, hva det vanskelig å tilpasse? :) Siter Hyundai Coupe 2003 1.6 FX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 hei.. fet bil! Er det 35mm senking du har på? skal kjøpe senkesett og 18" felger jeg og, ser ut til at 35mm holder massevis til 18". Tenkte jeg også ska ha Rs4 felger. De er sykt fine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg