Gå til innhold

Ang. bytte av bærebru på E39

Ranger emnet

ChevyKen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har en '01 E39 touring som jeg skal bytte bruer og casterstag på. Tok av første brua i går og når jeg slo ut kula kom metall-foringa som kula står i i spindelen ut sammen med kula. Er dette normalt?? Skal disse også byttes når brua byttes? Har aldri sett en sånn løsning før..

Holder på med casterstaget på samme side nå (den sitter noe så jævlig) og lurer på om det samme kommer til å skje der.

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har en '01 E39 touring som jeg skal bytte bruer og casterstag på. Tok av første brua i går og når jeg slo ut kula kom metall-foringa som kula står i i spindelen ut sammen med kula. Er dette normalt?? Skal disse også byttes når brua byttes? Har aldri sett en sånn løsning før..

Holder på med casterstaget på samme side nå (den sitter noe så jævlig) og lurer på om det samme kommer til å skje der.

;)

Ken

Hei...

Jeg har bytta det samma to ganger på to forskjellige biler hvor en av dem var min.

Og akkuratt det samma skjedde med meg, det viser seg at disse egentlig ikke skal bli med ut.

Men om det skjer så for guds skjyld ikke ødelegg de og prøv alt du kan for å ikke ødelegge dem.

I følge bmw så får du ikke tak i disse løst og må dermed bytte hele spindelen. (6000 kr stk. så vidt jeg husker).

Masse rustløser, kanskje litt varme (tror ikke de er stål, så vær forsiktig) og masse tolmådighet. så kommer de nok;)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider