Kastel Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Er det bare å hive på at kit for dette? Har hørt at mann må dreie ned stempela å sånt :S Hvordan vil det fungere på b230a uten å gjort noe men motoren , alså kun hatt på At kittet? å hvor mye ligger eit sånn kit på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Trenger ikke dreie ned stemplene nei. Bare la være å kjøre så høyt trykk. Max mener jeg er 0.5 ellernoe.. Hiv på ei ekstra topp-pakning av typen orginal, så holder det i massevis med trykk på 0.5-0.7.. Et komplett kit med absolutt ALT man trenger for å få turbo inkl IC, ligger vel på alt fra 3-5000kr.. Avhenging av tilstand på turbo og hvilken turbo det er.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 0,5 bar er max.. Sliter mes bensin hvis du går over det.. Hadde jo selv en 2,5L turbo forgasser på min 2,3L motor. Uten nye stempler eller noe.. Max fart 180km/t.. Etter da fikk du ikke nok til å drive bilen forover.. =) Så hold deg til 0,5bar du.. :) Husk at du burde bruke M40 eller M45 kassa.. Dreimomentet river i stykker M47 kassa.! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 jeg kjørte A-motor med "at-kit"og bilen klarte glatt 200 den.men må ha den besnin pumpa med 3 nippler da. men tennings bank må man regne med.blir jo komp på over 10.hehe.jeg kjører med M47.det synger litt i den men faen a.det MÅ man tåle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 tja, har holdt lenge m47n min med nok moment ;) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 girkassene tåler lite om du ikke behandler dem fint.. snakker av erfaring:P Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Hvem behandler en M47kasse fint med turbo da.? :P Eller sånn sett.. Hvem som helst girkasse.. Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.