Gå til innhold

bygge om 230a til at?

Ranger emnet


Kastel

Anbefalte innlegg

Trenger ikke dreie ned stemplene nei. Bare la være å kjøre så høyt trykk. Max mener jeg er 0.5 ellernoe..

 

Hiv på ei ekstra topp-pakning av typen orginal, så holder det i massevis med trykk på 0.5-0.7..

 

 

Et komplett kit med absolutt ALT man trenger for å få turbo inkl IC, ligger vel på alt fra 3-5000kr.. Avhenging av tilstand på turbo og hvilken turbo det er..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,5 bar er max.. Sliter mes bensin hvis du går over det..

Hadde jo selv en 2,5L turbo forgasser på min 2,3L motor.

Uten nye stempler eller noe.. Max fart 180km/t.. Etter da fikk du ikke nok til å drive bilen forover.. =) Så hold deg til 0,5bar du.. :) Husk at du burde bruke M40 eller M45 kassa.. Dreimomentet river i stykker M47 kassa.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår