HondoAudi Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hei, har noen stygge kromlister på bilen min (siden og dørhåndtak). Disse er festet med noe slags dobbelsidig teip som sitter noe fryktelig. Hvordan får jeg fjernet disse uten at lakken blir med? Har fra før brukt triks som hårføner, sitrusrens, tynner og fiskesnøre. Vil dette funke uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Du kan varme lista med hårføneren, og "skjere" av lista med fiskesnøret og så vaske med sitrus rens etter på. Nå veit jeg ikke åssen det blir og komme til på din bil men funker når man fjerner emblemer og sånn. Lister høres jo litt rart ut og bare fjærne.. bytt til shadowline(sorte lister) ? Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Vi fjernet emblemer bak på Vectra med hårføner, det funka fett iallefall. Deretter vasket vi bilen og gnidde på limet så ble det borte. Men vet ikke om det er det samme på lister. Får prøve deg litt frem :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Jepp, har fjernet emblemer fra før og bare lurer på om jeg får til det samme med disse listene. Sånn så det ikke skal være noen tvil, dette er slike lister som bare limes/klistres utpå lakken, ikke noe originalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Sånne jalla crom lister man kan ha rundt lyktene ol dem selger på bilextra osv? :P dem klarer du vell å ta med fiske snøre?:P Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Jepp, får det til ser det ut som.. Men bør være forsiktig, klarte å få av et lite flak med lakk :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Hvis lakken følger med så hadde jeg varmet opp litt først as. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Varmer selvsagt opp.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 finnes kjemiske renseprodukter som er laget for denne typen jobb... brukte det da jeg jobbet som klargjører på verksted for å fjerne limrester. Hadde om mulig først fjernet listene med snøre eller lignendes, så brukt rensemiddel for å løse opp tape restene.... Husker ikke hva produktet jeg brukte heter, da vi bare hadde et kallenavn på det, men som nevnt tidligere her, så funker 3M sitrus rens veldig bra til å løse opp limrester... Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg