Gå til innhold

Fjerne svarte lister ved kanaler...

Ranger emnet

HondoAudi

Anbefalte innlegg

Har lakkert fangerne helt ned, og ønsker nå å gjøre det samme på sidene. Noen som vete hvordan man får av den svarte lista? Og det holder vel å lakkere den? Selve kanalene er vel fulle av tectyl og drit, men de synes vel ikke så godt innbiller jeg meg?

Spm. 2: Tror jeg skal prøve å lakkere disse listene selv, med slike bokser du får kjøpt hos møller. Noen som har troa på at jeg klarer å få det greit? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sitter vel fast med klips og lim/dobbeltsidig teip hvis jeg husker rett. Men problemet er at de er veldig skjøre og sprø, så de kan sprekke hvis du river dem av. Går vel hvis man er forsiktig

Godt forarbeid så skal du få lakken til å sitte. Kan kanskje risikere at det vil flasse av litt pga. steinsprut noen steder men sånn er det jo over hele bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta 2 av mine lister nå i helgen, og det er en skru på innersida av døra også.. i mitt tilfelle var i allefall begge skruene så ødelagt at de bare gikk rundt og rundt og jeg ble nødt å ta fra borremaskin og borre de ut :rockets :op: og da ryker listene å da :( mine var litt ødelagte så jeg drev jo og skifta de ut :)

btw, ny på forumet og nylig lappen + bilkjøp ;D

Audi A4 avant 1997 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta 2 av mine lister nå i helgen, og det er en skru på innersida av døra også.. i mitt tilfelle var i allefall begge skruene så ødelagt at de bare gikk rundt og rundt og jeg ble nødt å ta fra borremaskin og borre de ut :rockets :op: og da ryker listene å da :( mine var litt ødelagte så jeg drev jo og skifta de ut :)

btw, ny på forumet og nylig lappen + bilkjøp ;D

grattis med bil og lappen espen:)

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider