halseth Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 lurer på om noen vet kor man får kjøpt ei frontleppe til å bygge på orginal fangeren til 98mod almera? leitet lenge nå,men jeg finner faen ingenting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 trykk her du edit: den leppa er kanskje til nyere almera? men er hel fanger der da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Nissanklubbens Forum > Underlæbe N15 noen som vet kor jeg kan kjøpe en sånn frontleppe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 ingen som vet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Gammel post men.. Lagunaleppe passer omtrent rett på fronten! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 veit det no ;) men finner faen ingen rundt om i trondheimsområdet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Alle bilopphoggeri har vel noen Renault Laguna stående? Er ikke spesielt vanskelig å få av heller, står med stifter så er bare å rive nedover. Reiv av lagunaleppa jeg har, på et bilopphoggeri. Tror det var en 50-lapp de skulle ha for den. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg