Gjest sicarlse Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 har gått på en real smell nå tror jeg. tok lappen i fjord 14 mai, da med beskjeden om at det var for seint å ta mørkekjøring siden det var etter 1. mars. saken er jo det at jeg selvfølgelig glømte å bestille denne mørkekjøringa, og det resulterte jo i at lappen min er utgått på dato per 1. mars. har i dag husket på dette, og det er jo desverre 17mars i dag ja har ringt som en tuling rundt til alle kjøreskoler i Vest-Agder og Aust-Agder uten hell. heldigvis kjente en kolega en kjørelærer som var villig til å ta turen i kveld i vennesla. det jeg lurer på etter å frest ut min frustrasjon over min egen dumhet er jo: må jeg ta oppkjøring og teoriprøve på nytt nå? jeg var jo selvfølgelig ikke ferdig med de 2 årene med prøvetid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Vet bare at flere mistet lappen nettopp pga dette. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 du mener med mistet? mistet fordi de har kjørt elleR? jeg har jo forsåvidt mista lappen jeg og, den er jo ikek gyldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 det ordnet seg heldigvis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg