olllis Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 har lyst å kjøpe meg s3 so lurer på ka eg bør sjå etter å slikt.. ka ting som pleie å ryke osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 du bør se etter en a3 1.8T feks denne :D FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olllis Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 du bør se etter en a3 1.8T feks denne :D FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. hehe fin den;) men er nok s3 eg er ute etter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Prøvekjør den, lytt etter ulyder i motor/drivverk. Det er jo relativt lett og se om den er grisekjørt. ta hensyn til km-stand og sånt. Generelt se veldig nøye på den. Er lett og gjennomskue en selger om han er glad i bilen ell ikke:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutec Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Bør sjekke de vanlige tingene på disse som en vanlig bil. Kanksje kjekt å sjekke servicehefte,når neste service er osv. Kilometer er jo litt viktig siden stort sett alle disse bilene er importert fra Tyskland. Jeg har en som du kan få kjøpe ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg