Gå til innhold

lufte dempere på helt nytt just. senkesett?

Ranger emnet

hantler

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har kjøpt meg et FK senkesett og montert dette på bilen for et par måneder siden. Det har blitt mer og mer ubehagelig å kjøre med så spurte en på verksted hva som var gærnt og han sa "demperne er ødelagt" så sa jeg at det er helt nytt senkesett så nekta å tro at det var ødelagt, hakke kjørt i noen høl eller slikt, og da spurte han om jeg hadde lufta demperene før jeg satt de på?? sa jeg ikke viste hva han snakka om så han anbefalte meg å få noen til å gjøre det..må da ta av alle demperene å lufte de, men hva ER å lufte de? mye jobb?

Buckle up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bare drar demperene ut og inn :P altså den duppeditten som stikker ut av demperen, dra den opp og ned igjen..

gud så dårlig jeg er til å forklare :P noen andre plx plox

Du drar ikke dempern da =)

Først må du ta av fjærene på dempern, så må du sette demperen den veien den monteres på bilen og dytt den inn så langt du kan, la demperen sige helt ut og fortsett med dette til det blir veldig tungt eller ca. 10 ganger.

Sørg for at du ikke snur demperen feil vei etter at du har gjort dette!

Why didn't you fix it when you knew that was the problem?

En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du drar ikke dempern da =)

Først må du ta av fjærene på dempern, så må du sette demperen den veien den monteres på bilen og dytt den inn så langt du kan, la demperen sige helt ut og fortsett med dette til det blir veldig tungt eller ca. 10 ganger.

Sørg for at du ikke snur demperen feil vei etter at du har gjort dette!

jah! det var det jeg egnetlig mente men jeg suger på å forklare meg :P

:D

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider