Gå til innhold

Billig og bra frontsett

Ranger emnet


vinojan

Anbefalte innlegg

heisann! jeg har kjøpt meg enda en ny golf 2.. tenkte å oppgradere stereon på bilen ( har bare spilleren nå:P)

 

Jeg vurdere først og fremst frontsett...

 

har sett på denne

HØYTTALERE - 13 cm - Infinity Reference 5022i - Bilradiospesialisten

 

har dere noen erfaringer med denne... eller har dere noe andre anbefale...

 

Kan jeg bruke denne setten uten forstereker.?

 

Også lurte jeg på om hvor jeg kan montere den?.. jeg kan godt lage hull på dørpanelene.. men tror det ikke kommer til å bli noe bra lyd. eller tar jeg feil??

 

er 16 år og har ikke mye penger jeg kan bruke.. men kan strekke meg litt opp på budsjette om jeg må

 

takk for svar...

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAkk for svaret:m'm:

 

er gangske ny innen for bilstereo.. men lurte på om dere hadde noen grei forsterker å anbefale?

 

kunne tenke meg en komplett pakke. prioriterer frontsette først.. så kommer sub og hattehylle høytaler... gjerne økonomisk også

 

 

er foresten de frontsetta jeg viste noe bra? eller finnes det noe bedre i den prisklassen. kan jeg evt. gå for 6.5 tommer (passer den til dørapanellen til golf) ?

 

Kansje disse frontsettene er bedre`?

LCD-TV, Hemmabio, mobiltelefoner, navigation, bilstereo.

GASS ALPHA 62X

 

 

kom bort i denne her også

 

www.megabillig.no MEGABILLIG AS

 

er det noe anbefale sammen med frontsettene?

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er foresten de frontsetta jeg viste noe bra? eller finnes det noe bedre i den prisklassen. kan jeg evt. gå for 6.5 tommer (passer den til dørapanellen til golf) ?

 

Jeg har montert ett par 6" i dørene på min golf II, å det var HEEELT på grensen til hva jeg fikk plass til:p

Ble ikke sånn sisnnsytk fint heller men det er jo litt hvor mye arbeid du legger i deg og selfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen bilder? slik at jeg kan få sett på hvordan du har gjort det?

 

får du bra nok lyd da? (om det sitter løst eller godt)

 

Jag kan ta noen i mårra, det har en tendens til og komme klirrelyder når jeg spiller høyt, men det er høyere enn jeg liker og høre stort sett. selve lydkvaliteten er grei, men de er drevet av en jalla forsterker fra mekk (denver ettellerannet) men har planer om og fikse på det en dag jeg får litt mere penger;)

 

Det er forøvrig en tråd om akkoratt dette her en eller annen plass tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte på om det er mulig å koble frontsette direkte til spilleren.. f.eks koble sammen bak og front utgangen til 1 utgang.. da har jeg jo nok effekt til drive frontsette?

 

NEI!! Dette kan du ikkje gjera.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Hva synes dere om denne løsningen?

 

SPiller

pioneer deh-p7900

NEW PIONEER DEH-P7900BT CD/MP3/BLUETOOTH STEREO PLAYER - eBay (item 350037804847 end time Mar-20-08 09:06:24 PDT)

 

Infinty refrence 5020cs.

NEW INFINITY 5020CS 5.25" CAR AUDIO COMPONENT SPEAKERS - eBay (item 270220186056 end time Mar-20-08 21:28:28 PDT)

 

har regnet ut at det blir totalt 2500 kr med frakt og toll avgifter...

 

Har dere noe annet bra som dere kan anbefale... gjerne fra Usa.. Men bør være fra samme butikk.. :)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår