petterb Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Funker sikkert helt greit det der vettu =) skal du ha ekstern forsterker senere? hvis du ikke skal det bør du se etter elementer med høy følsomhet da dette blir best hvis du bruker cd forsterkeren (beklager om det står noe om dette over da jeg ikke har lest over tråden så godt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinojan Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Japp. skal skaffe meg forsterker til frontsette, når jeg har noe cash til overs:p. kommer kansje også til å kjøpe meg en sånt snart.. www.megabillig.no MEGABILLIG AS Koster ikke så mye:p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Kjøp Kappa (evt. Perfect) om du skal ha Infinity, Reference-serien har rykte på seg for å tåle lite (og "vanlig" Kappa koster uansett ikke mye mer fra USA). Dersom du kjøper en CD-spiller med høypassfilter (gjerne Pioneer), så tror jeg du vil bli overrasket over lydkvalitet og volum... Spiller ikke gæærnt rett fra spilleren, så lenge den integrerte (søple-)forsterkeren slipper å stresse med de laveste frekvensene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg