Loezor Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hei. Bare lurer på om noen vet hvordan det er med å få skilt som du selv velger hva som skal stå på? Hvor mye det koster evt hvis man kan få det. Er ikke sikker på hvordan det er i norge. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Det er ikke lov i norge med personlig skrift på skiltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 *sette seg tilbake og vente på alle som vet at dette er lov fordi de en gang for 3 år siden så en bil med slikt skilt på et treff* Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Joiner Marvil og tar med en pose popcorn. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Jeg får puss på mandlene av popkorn, er det greit at jeg tar med lettsaltet Maarud og 1,5 liter Pepsi Max? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hehe, men når ble det ikkelov da? Så en bil seinest i sommer jeg:P Eller så to, men den ene var jo svenskreg så no wonder... Eller er det slik at de som har slike skilt, kan fortsette å kjøre med dem? Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 *spise pottis og nyte forestillinga* Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hehe, men når ble det ikkelov da? Så en bil seinest i sommer jeg:PEller så to, men den ene var jo svenskreg så no wonder... Eller er det slik at de som har slike skilt, kan fortsette å kjøre med dem? Såvidt meg bekjent har det aldri vært lov.. Hvis du spør pent så kan du kanskje få velge en annen bokstav/tall kombinasjon. En kjenning fikk W-666 på bobla han hadde.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 www.dekaltrim.nu - Bildekaler & dekaler till bilar, båtar och mc. Styling till bästa pris. Bestem selv hva det skal stå på skiltet. 200.- tut å kjør! Meen om :coplight vil :hello: så blir det :knock: og du vil havne i :jail Kan være en morsom detalje på treff o.l men er meget ulovlig å kjøre rundt med.. Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Såvidt meg bekjent har det aldri vært lov..Hvis du spør pent så kan du kanskje få velge en annen bokstav/tall kombinasjon. En kjenning fikk W-666 på bobla han hadde.. veteranbil er noe annet..vel og merke biler som er regga før 71 eller noe slik.da har man mulighet for å velge nummer selv. Har selv hatt en volvo 142 med regnummer R-142 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 veteranbil er noe annet..vel og merke biler som er regga før 71 eller noe slik.da har man mulighet for å velge nummer selv. Har selv hatt en volvo 142 med regnummer R-142 Fullstendig klar over det.. Ville bare bruke et nærliggende eksempel:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Noen her som veit eksakt år/dato biler kom med 2 bokstaver på skiltene? Jeg har en '71 142 med 2 bokstaver på skiltet, men sku gjerne hatt tilbake det gamle registreringsummeret om det noen gang har eksistert noe annet på'n.. :-) Jeg har nå alltid ment att 2 bokstaver kom først i '72 jeg, men mulig jeg har bomma på ett år?? Jeg skal på BT med bilen uansett, så jeg kan alltids høre med dem, men greit om noen her kunne gitt meg ett svar. 1 ting mindre å gruble over..... Hehe Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Er kun i Sverige man kan kjøpe seg registreringsskilt med skrift, og mener jeg leste en plass at det bare er for noen år av gangen... Men akkuar der er jeg ikke sikker :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Slenger meg på.... :cheers: :mat :popcorn Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Blæ... Er ikke dette diskutert i hjel tusen ganger tidligere? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg