RaCk Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Ok. Her er problemet mitt. Omtrent alt jeg eier bråker. Motorsykkelen bråker noe helt j#&¤"(=, CRX bråker mye. men zx bråker ikke i det hele tatt. Jeg elsker bråk. Eksoslyd og innsugsvræl.. Hva sier dere? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Jeg liker ting stille, noe som ikke er vanskelig å oppfylle når man kjører rundt i en 1,6 liters mitsubishi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 We bring the noise. Gå for den du. :) Kan være litt slitsomt i lengden .. meen .. er verdt det. Og som du sier, du elsker bråk. -Så hva var egentlig spørsmålet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Med den motoren du har må du jo bare få opp lydnivået! Det er ikke bråk, det er musikk!!! Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CREX Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 problemet er vel at man får veldig mye oppmerksomhet. :P Siter Power of dreams. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 elsker låta av italienske biler og motorsykler. mulig mange protesterer nå, men INGEN andre fakbrikanter kan slå en italiensk motorlyd!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Integrale elsker låta av italienske biler og motorsykler. mulig mange protesterer nå, men INGEN andre fakbrikanter kan slå en italiensk motorlyd!!! Smaken er som baken, som det heter :) -Men lyd kan de, ingen tvil om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by TBI -Men lyd kan de, ingen tvil om det. WORD! de kan MYE mer enn det også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 audi 5er med turbo............. LYD Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 BMW sine seksere har fin lyd. Supra har fin lyd. Porsche har fin lyd --> seksere har generelt fin lyd --> 300 ZX har fin lyd --> ønsk deg et effektanlegg med gromlyd til jul Rack! (Ja, vet at Porsche har boxer, og ikke har samme lyden som de andre sekserne, men fin lyd allikevel. Drit i å kveruler) Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Bring on the noice! Deilig å høre brom brom'en... Naboen liker ikke brom brom'n men det er jo bare synd for han. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Naboer liker sjelden brom-brom..:( Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Integrale WORD! de kan MYE mer enn det også! jepp da e ikkje mange som kan ruste sånn som de heller :D Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Nå skal jeg selge 300zx da. :) Men det er pervers lyd i dem ja. men har mere lyst på en Honda. ;) Vi får se hva fremtiden bringer. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by TBI Smaken er som baken, som det heter :) -Men lyd kan de, ingen tvil om det. Må si meg enig her ja, ikke sant Laaars ? :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg