raz Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Har en golf 2 der jeg lurer på om hvordan man sjekker om den er lydisolert? har stort annlegg men høres ikke så veldig bra utenfra,noe som er veldig bra,men vil at det skal komme mindre lyd utenfra. Så jeg vil bruke det som eventuellt er brukt før av lydisolasjon,så er det noen måte jeg kan sjekke om den er lydisolert osv? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Du KAN ta den litt enkle metoden å banke med knoken på karosseriet og høre om du får mye lavfrekvent romling (basstromme)i hele bilen når du gjør det. og så kan du prøve å banke ved siden av noe du veit er stivt alla a-stolpen eller noe og høre om det er mye forskjell fra midten av taket for exempel. Du kan også sammenligne med en bil som ER dempa ordentlig. En BMW eller mercedes er jo dempa relativt godt fra fabrikken, hvis du ikke har en kammerat med en bil som er dempa for bilstereo spesielt. Problemet er jo ofte hjul og vindstøy som kommer fra torpedovegg ommerådet. Det er no dritt å bli skikkelig kvitt... For det første så må seter og teppe ut og kanskje til og med dashen. får å så ligge under der å sprelle for å montere no matter av noe slag. OG selv om du gjør det så er det et faktum at en bil i 90kmt lager en del leven og det krever tyske ingeniører med haugevis av euro i timen for å montere defusere og vindavvisere og utvilke supermaterialer til å dempe hjulbrønnen..... meeeeen det har ikke vi:shake Vi må bare dempe dører og tak så godt vi kan og kanskje gulvet og kjøpe så stor forsterker at vi kan overdøve den støyen som er igjen med god gammaldags effekt.:yodude: Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 okei,takk for svar...får vell gå ut å prøve... Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg