maxmekker Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 fet bil du har,:D har en Kyosho inferno 7,5 sport jeg. men har problemer med at jeg ikke får starte den for tiden:( Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmekker Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Startet revoen min i går og kjørte litt i snøføyka her i Drammen. Den har ikke vært fyrt siden aug07, så det måtte vel en hundre jukk i snora til før det skjedde noe, hehe. Men prøv å flushe motoren med litt wd 40 så du får løst opp gml fuel som er blitt sørpe inni motoren, så flusher du med litt fuel og prøver med en ny plugg når du har fått ut all dritten, det pleier å funke for meg om jeg har vært lat før jeg setter bilen på hylla og ikke fjerner gml fuel.Det blir sirup inni der da. Noen flere bilder av krempiskeren her. Påske kræsj! - Diskusjon på ModellflyNytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmekker Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 en ny snutt fra helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 ok takk for tipse:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Tøffe videor Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Noen nye filmer? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmekker Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Noen nye filmer? Nei ikke ennå, må bytte noen slitedeler og justere noen servoer. Har flydd en god del pakker nå og det er på tide å gå over å etterstramme og sjekke litt. Mulig det blir lag ut for salg, tror jeg skal over på noe større. Og bilen det samme, tom for fuel og den må få en shine up. gått for luft og lut i det siste, stakkar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zukiboy Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 er det ikkje noen som har lyrt på en tamya tnx 5,2r vurderer og selge, grunnen er at jeg ikkje har tid til og bruke den er ,ny rotorstart og 4 liter fuel, eneste feil er at den er segen dempereme er ikkje øderlagt trenger bare ny demper olje. ellers fungerer den griet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg