Gå til innhold

Mini Cooper S Works GP

Ranger emnet

Senshi

Anbefalte innlegg

Senshi, Thunder likte dere felgen til Works? De felgene selges i Norge til 1.205,- stk. Er de bedre enn OZ Ultraleggera?

https://www.interdekk.no/categories/wheels.php?search=MN,MINI,002,18

De felgene var jo billig. Men JCW GP replica felger? Tja... Skeptisk. Jæger her i Bergen skulle ha rundt 18 000 for originale JCW felger med gummi. Tror det var R108 felgene. Syke priser. Har ikke sjekket prisen på originale GP felger. Vet ikke om de selges engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke originale GP felger selges nei, og personlig synes jeg det blir teit å kjøpe GP replica. Det er noen felger som bare skal sitte på GP´en, etter min mening:)

Når det er sagt er dette en utroooooolig fin bil! Jeg prøvde å få min kjære til å kjøpe den, men tror ikke han er så interessert=( Så jeg får smile pent til pappa og håpe på at han vil være medsøker på et lån med meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

En annen ting, meget pen den JCWen. Den ligger godt over det jeg kan bruke på bil, men en ting jeg lurer på Senshi, Bruker du baksetet til noe? Når jeg prøvde en MCS så var baksetet så lite at det knapt kunne brukes til å ha handleposen i engang, langt mindre ha folk sittende der. JCWen mangler jo baksetet, men du får jo mangedobbelt bagasjeplass. Kan jo faktisk ha med et par kasser øl når du skal på biltreff i JCWen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baksetet blir brukt ja... Ikke veeeldig ofte, men av og til skal jo kompiser/venninner sitte på... Har veeeldig lyst til å slenge det ut for å spare vekt. Hadde lett kjøpt den GP'en om jeg hadde fått lov av dama.

En person på 160-170 cm passer fint i baksetet da. Ergo kan man fint ha 2 strøkne damer i baksetet :D

Får fint plass til 2 kasser øl i baggasjerommet uten å legge ned baksetene. Skulle holde for et biltreff det...

Litt verre på lengre bilturer. Meg og damen hadde oss en biltur i Europa i fjor sommer. Da måtte vi legge ned baksetene, for å få plass til en stor koffert + 2 bagger... Men funket bra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker helt greit å ha 4 stk i i bilen, men plassen for folket bak er ikke all verden, men har faktisk funket fint med 4 gutter på over 180 i minien min. men da fikk ikke jeg akuratt den sittestillingen jeg ville når jeg kjører (må ha helt utstrekte bein). Trodde først at eg maks fikk 3 lave damer på maks 160 inne først.

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider