Gå til innhold

Anlegg i Audi 100 Avant

Ranger emnet

Ecomatic

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Trenger litt råd og tips her...skal bygge et lite anlegg i Audien min, og har kjøpt inn de nødvendige komponentene. Siden kona satte litt begrensninger i hva jeg fikk kjøpe, ble det en pakkeløsning fra Infinity med forsterker, 6x9" og en 12" sub. Tenkte å lage en form for kasse til suben i rommet ned mot reservehjulsbrønnen for å spare plass, for det er helt nødvendig å ha bagasjeromsplassen intakt. Det jeg lurer på er om jeg skal installere 6x9"erne i dørene bak eller om jeg skal lage en annen løsning på det i seteryggen mot bagasjerommet?! Noen som har noen meninger om dette, og hva som ville lønne seg både utseendemessig og lydmessig? Føler på meg at 6x9" blir litt voldsomme i selve dørene?!

Skal bytte ut høytalerne foran også etterhvert med et ordentlig frontsett, men det blir nok ikke før til sommeren. Som de fleste poengterer her er det viktigst med lyden foran, så det blir nok prioritert med litt mer kvalitetshøytalere enn løsningen jeg gikk for bak...

Takker for alle innspill!

- 1992 Audi 100 Avant 2,5 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noen gode råd til hvordan jeg skal løse problemet? Tenker nå kanksje å lage en slags hylle til høytalerne fra vegg til vegg bak bakseteryggen av 19mm mdf-plate. Tror dere som har peiling på det at plata blir stiv nok når jeg ikke har noen form for støtte på midten av hyllen?! Og er det noen som har et lurt forslag til festeanordning av hyllen er det bare å skrike ut. Det skal helst være greit å få av og på uten for mye tull. Setter veldig pris på alle svar!

- 1992 Audi 100 Avant 2,5 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider