Ostby Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Dette er den første HEFTIGE am-car Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Nei fusj. Dette er et hån mot Amcar's. Då må dette vere eneste heftige BMW Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Så har jeg sett det og.. en yank med 1.6:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by Robert Så har jeg sett det og.. en yank med 1.6:D:D:D Men, den har jo automatgir ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by fcuk Men, den har jo automatgir ;) Hehe:) Ja, det er vel ikke mange yankareer uten invalidegir... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 den var ekstremt lite heftig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Slapp av folkens... Chevrolet bare kødder med oss... håper jeg!!, var ikke den aller verste da. jaja. da er det vel nesten bar SAAB igjen da som ikke lager små kjipt biler da. Syns det er litt kult med bilmerker som har så mye selvrespekt at dem ikke klemmer ut gyselige tuperware biler som lager skam over bilmerket forøvrig.. Ford Ka Audi a2 (unødvendig) Mazda 121 +++ BMW og Volvo har forresten ikke laga noen sorte får de siste årene hvertfall.. BMW compact er litt på kanten men går akkurat.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by Ostby Dette er den første HEFTIGE am-car *wow* endelig har amerika slått seg på japsebølgen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by etg101 *wow* endelig har amerika slått seg på japsebølgen!! hmm.. slått seg var riktig uttrykk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by Robert Hehe:) Ja, det er vel ikke mange yankareer uten invalidegir... Jeg er en av de uten..... :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Chevrolet Aveo There was a reason GM bought Daewoo and that reason is the Aveo, a new subcompact unveiled in Chicago. The Aveo was penned by Italdesign and will be built in Korea by GMDAT. Pricing should start right around $10,000. *** Men slik er det jo med "alle" merkene idag. En som spådde at om få år står det igjen 5 - fem STORE merker. Som eier resten... Opel Agila er jo en Suzuki Ignis. Rart om ikke GM har den også. Ellers er det en Toyota (Corolla?) småbil som bygges i USA. Den finnes også som Chevy noe... Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg