Gå til innhold

Felger!

Ranger emnet

*Volvo*Er Maskin deT

Anbefalte innlegg

Er vel 86... multi link? er det sprerre ? elr er jeg bare stokk dum?

86 er uten Multi-Link.. Det er typen bakaksel og Multi Link kom på 88 modellene, så da har du vanlig stiv bakaksel. Og stokk dum er du sikkert ikke :)

Men på 700 serien synes jeg personlig det er finest med kant-felg. Med disse R-felgene og lignende blir det noe som mangler...

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang den sperra, hvis jeg f.eks skulle ha fått tak multi link, er detta bare å hive på da?

Du kan ikke uten videre montere en multi-link aksel på en bil som ikke har dette originalt. Men sperre på akselen din er jo ikke noe problem, der passer jo True-Trac'en rett inn :)

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

liksågodt bli kvitt litt og:)

send pm hvis du skal bli kvitt eikerfelgene.

On Topic:

syns de R felgene er veldig fine, men de er jo og veldig mange som begynner å få. kantfelger med blank og fin kant ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo litt an på hvor mye du vil legge i felger også..

Rondell/SuperDTM er jo pene felger, men begynner vel å bli mange som har disse også. Vil du spytte i litt mer er jo ikke Superstar Grandeur eller Superstar Lanze direkte stygge felger å putte på en 760;) Og de felgene er det jo ikke alle som har heller..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du spytte i litt mer er jo ikke Superstar Grandeur eller Superstar Lanze direkte stygge felger å putte på en 760;) Og de felgene er det jo ikke alle som har heller..

Ere no bilder av dissa felga ? evt link til side, trukke jeg har hørt elr sett de før?

Og felga er solgt alt til en på jobben :)

ække det farlig det a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S6 - GRANDEUR

Fant ikke noe av lanze felga i farta.. Skal se om jeg finner noen bilder av dem montert på bil også

Edit;

Fant noen bilder, dog ingen på 700 serie men..

Vanlige Grandeur:

Grandeur.jpg

Hyperchrome Grandeur:

HCGrandeur.jpg

Vanlige Lanze:(fant ikke noe av Hyperchrome av disse)

Lanze.jpg

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider