Sinnapels Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Heisann... etter å ha vært medlem her leenge, men nesten aldri skrivd ett innlegg, tenkte jeg det var på tide. Kjøpte bilen av Mr.Bjelland her på forumet som forøvrig har gjort en knall jobb med den før jeg fikk den. All honnør og respekt til han. Ligger en annen tråd om den på forumet her. Men jeg legger ut noen bilder som ble tatt etter at jeg fikk den. altså denne det er snakk om: Men nye bilder av den for å vise at den lever:) Har også montert xenonkit etter at jeg fikk den: Annet som er gjort fra min, Morten og kato sin side: Byttet sikringstavle Byttet det meste av ledninger innvendig Montert stereoanlegg Fiksa stoler Fiksa spylere Fiksa lys i instrumentpanel Justert dører (ikke 100% enda) Fiksa girøverføringer. Det er det jeg kommer på nå. Ellers så er det kjøpt inn: Vr6 girkulepose Vr6 gulvmatter, med vr6 skrift på Nakkestøtter med skjermer i og litt småtteri her og der. Av fremtidige planer så er det Vr6 turbo som hadde vært det helt store. Men det mangler penger og det skal planlegges skikkelig. Gidder ikke til med ett halvhjerta turbo prosjekt. Det var vel det. Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Har også forresten laget en film og. Ikke akkurat verdens lengste eller best redigerte, men det holder for youtube:P Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Pen bil du har fått deg =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Velkommen inn i varmen! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Hei og takk for det. Ja, det er en herlig bil. Ligger som støpt på veien:) Men kan vel opplyse her og om at den 30 er det Corradotreff i Larvik. Prøve å få med så mange corradoer som mulig. Så bare å holde av den søndagen. Det begynner 13:00 Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 pen bil du har der ja. grattis Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 pen bil du har der ja. grattis Tusen takk for det:) Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Da er det en liten oppdatering ute å går. Morten Tangen i full action Og resultatet: Syntes det blei bra jeg. Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Bra du er fornøyd. Deilig at det endelig sitter i en corrado istedet for å støve ned i kjelleren min:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Var det dette som lå tilsalgs på finn.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 fin bil. luksuriøst med lyst skinn :) Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 dette ble skikkelig pent:) jeg kunne ikke hatt noe sånt da jeg har barnestol i bilen :) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Bra du er fornøyd. Deilig at det endelig sitter i en corrado istedet for å støve ned i kjelleren min:) Ja, er knall fornøyd. Og det blei kjerringa og når jeg viste hu kvitteringa :roll: Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 nice! har ikke møtt deg i byen her ennå men ser du en skarv audi a4 stv som blinker med lysene er det nok bare jeg som hilser. grattis med ny bil. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 nice! har ikke møtt deg i byen her ennå men ser du en skarv audi a4 stv som blinker med lysene er det nok bare jeg som hilser.grattis med ny bil. Tusen takk:) Ja, bare å hive seg på tuta og være stein gæren når du ser meg :) Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg