Sinnapels Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Var på en liten photoshoot idag:) Resultatet: Tusen takk til Mads Abrahamsen i Mitsubishi klubben (faktisk)! Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Hmmm ja når jeg ser min gamle skatt blir så bra behandlet så er det nesten så jeg må ha meg en ny Corrado snart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Hmmm ja når jeg ser min gamle skatt blir så bra behandlet så er det nesten så jeg må ha meg en ny Corrado snart :) hehehe... Ja, du må få skaffa deg det:) Herlige biler. Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 dette var deilig! spesielt interr. :) godt jobba Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASD Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Nydelig bil, stå på :) (mangla et bilde, men er kanskje like greit her:roll: ) Siter Corrado G60 OEM+ http://www.corradoclubnorwegen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Nydelig bil, stå på :) (mangla et bilde, men er kanskje like greit her:roll: ) hehe... ja, måtte sensurere meg litt:op: Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Fin bil, så du ville bytte in en Rallye. Hvor mye hadde du tenkt deg for din? Har ikke Rallye... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Fin bil, så du ville bytte in en Rallye. Hvor mye hadde du tenkt deg for din? Har ikke Rallye... :P hehehe... Hadde ikke tenkt meg no særlig med penger. Heller en rallye. Eller en MEGET spesiell Golf mk2. Savner golf2:( Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Da skal denne lakkes, og tar imot forslag på farge. Helst ett bilde med fargen:) Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Gærning.. Savner Golf2 når du har Corrado:-p Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Gærning.. Savner Golf2 når du har Corrado:-p hehe... Ja, golf2 er ol' school. Men hadde blitt en rallye i så tilfelle. Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Var ikke denne nylakka når du fikk den? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Var ikke denne nylakka når du fikk den? Jo, men det var ikke gjort tidenes grunnjobb for å si det sånn. Der hvor vw logoen skal være bak har sprukket opp og greier. Også er det mye pirk over alt. Og ikke har jeg lakk koden til den heller. Så det er en importør som skylder meg endel penger, og da har vi blitt enige om at han sponser hel lakkering i valgfri farge på meg. Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Herlige bil Sinna ! VR6´n kler jo den dype og svarte fargen da,? Ulv i svarte fåreklær ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Herlige bil Sinna ! VR6´n kler jo den dype og svarte fargen da,? Ulv i svarte fåreklær ! Sant det. Men er som sagt grisedårlig grunn arbeid med den, så det må nesten fikses. Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg