cebusupra Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Kan noen hjelpe meg med hvor jeg kan faa deler til min supra i norge? brukt eller nyt..takk Siter driving a honda is like the special Olympics. you may be a winner but still a retard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suprathomas Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Hør på ts-ogn.no forumet, eller kontakt toyparts i bergen, han har noen deler liggende:) Hva trenger du foresten?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaggylaggy Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 prøvd toyotaforhandleren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cebusupra Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 haha sorry kanke gaa til toyota forhandleren jeg er pa filippinene studerer medisin saa jeg maa spoorre faren min til aa kjoope deler for meg han er lit gammel saa jeg proover bare aa gjoore det enklere.. vell jeg trenger nye gas shocks og lower arm ball joints..takk for svarene Siter driving a honda is like the special Olympics. you may be a winner but still a retard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg