opelracer Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 hvor ligger vanntempføler/giver på omega b x20xev Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlbusDumbledore Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Pilen på bildet er temp. sensoren. Ligger bak toppen. Trenger kanskje ett speil for å finne den. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Den ligger i det området han beskriver. Jeg har aldri klart å se den (lett etter den for å installere kaldstartsmotstand), men en gang jeg spurte en opelmekaniker rakk han hånda bak der og viste meg. Tror det er lettere å finne den på en vectra, så hvis du kjenner noen med vectra med 1.8 eller 2.0 (muligens også 1.6) kan du kanskje finne ut plasseringen der. Sensoren har en to-polet kontakt, mens tempmåleren til dashen (som jeg tror er i samme området et sted) har en-polet kontakt. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg