Gå til innhold

Orginal Radio kaputt??

Ranger emnet

jensern

Anbefalte innlegg

Hei,

hadde av pluss polen på batteriet, og etter den ble tilkoblet funka ikke radio'n! Orginal Blaupunkt spiller til VW Passat 02.

Har sjekket at sikringen i spiller er i orden, samt sikring i sikringspanelet. Vet at tenninga ikke stod på når jeg tok av plusspolen, men luerer på om jeg ikke hadde dratt ut nøkkelen, slik at radio'n sto på når jeg koblet av polen på batteriet.

Noen som har en ide her? Er spiller'n ødelagt tro??

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke kode, hverken kode eller kort.

Begynner å mistenke at det er på "på" knappen som er ødelagt, eller overføringa der. Spilleren er ser ut som ny, men har hvert litt lei å skru på av og til. Skal prøve med en annen spiller jeg har en dag.

Spilleren er Blaupunkt alicante, lik som denne :

Google Bilder-resultat for http://www.comparestoreprices.co.uk/images/bl/blaupunkt-alicante-cd31.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er MEGET overrasket over at det ikke er kode på denne.

Blaupunkt levert i 1993 har jo dette!

Funksjonen er iallefall slik på bestefars Vento og moren min sin

Polo at displayet er dødt, men du må trykke inntastingssekvensen

beskrevet i brukerhåndboken. Det er derfor viktig at du leser

håndboken!

Tipper du hadde sluppet å spørre om du hadde kikket i den i

utgangspunktet...

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sjekket jeg garantikortet på min spiller, og det var ikke trykt noen kode her! Område for kode stod helt blankt. Jeg var i nettopp i kontakt med service-verkstedet som stod oppført på Blaupunkt Norge - The advantage in your car. og de sa at det antageligvis ikke var lagt inn noen kode. Dessuten skulle det komme opp noen streker eller fire nuller i displayet for så å slå inn kode. Var det sånn at du hadde helt svart display (ingen ting i display)??

Ifølge personen jeg snakket med der, så skulle det komme ett eller annet i displayet.

Håper noen har en løsning på dette!! Får prøve med en annen spiller i helga, men viss noen har et forslag så gi lyd!!!

På forhånd Takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider