TMB Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Så, det jeg lurer på er hvor mye kast en kan ha i en flexplate før girkassa og konverteren tar skade av det? Noen som har erfaring med slikt? trenger svar fort, for bilen skal liksom bli brukt før påske... Og girkassa må inn... (haha, trur eieren ja...) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Flexplata er jo egentlig ganske myk (derav navnet?) så litt kast i den skal vel ikke bety så mye. Når kassa er i så vil jo converteren sentrere i mitten av veiva og i opplagringa inni kassa, så da vil eventuelle kast i flexplata rette seg opp... Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg