Gå til innhold

Innbrudd og hærverk...

Ranger emnet

Zikosu

Anbefalte innlegg

de jævelene burde brenne i helvete, de var innom bilen min oxo for 2-3 uker tilbake , utrolig kjipt å finne bilen lagt ned på bakken uten form for beskyttelse. de hadde tatt med seg dekk og felger... Men det er heeelt håpløst når politiet ikke gjør en DRITT , har vært der og anmeldt , fikk brev etter 4 dager om at saken var henlagt , fikk etter 1 uke vite hvem det var var hos dem og navnga personen , men neida de hadde ikke ressurser , skulle gjerne gjort opp selv med han som gjorde det , men er ikke så keen på å starte krig med visse personer i gjengmiljøer...

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy f*** kjipt...

er mora mi som bor på Vestli da,hun har hatt besøk som har parkert i p-kjeller der hun bor (blokkene rett over t-banen) og han har hatt innbrudd tre ganger...siste gangen hadde de bare knust ruta og strødd papirer og alt utover rundt bilen,usaklig!!!

de bør jo ha overvåkning når det er såpass mye...

'99 Mitsubishi Galant 2,0tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

bilen min ble tømt natt til idag rett utenfor huset her på kaldbakken, og en rs2 ble stjålet natt til lørdag rett bortenfor her. disse gutta har gjort dette mye før, første jeg så var måten de har knekt døra mi på. de har tatt med seg rubbel og bit inni bilen, til og med tomflakser og masse annet rart:ex_machin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SprinterTuning: Akkuratt hvor på Mortensrud skjedde det? Jeg bor selv på Mortensrud, skal si ifra hvis jeg hører noe :)

Hei. det skjedde ved blokken rett ved siden av barnehagen ved mortensrud skole:) forresten streetracer1991, hva heter du? du kjenner sedat?:P

Går alt etter planen, skal jeg få ut bilen og bygge den:)

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm....hvorfor er det ingen som tar dem? =S tross alt en her som har navn hvertfall! Hva med å ta tilbake? Sorry ass snuten gjør ikke en dritt med sånt og gjør dem nor så snakker vi bot på 5k og ut igjen maks! Holder ikke, gjør livet surt for folka! Oppgi navn her...

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider