erst Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Driver å "pusser" på bilen min, har bilen lagret i ein garasje på andre siden av byen, og mekker på bilen når jeg er hjemme. (Jobber i annen landsdel). Har ribbet bilen innvendig, men: -dashbord -speedometer -ratt -brems -clutch -gass -håndbrekk -girstang er på plass. Har et sete i bilen, førersetet, som er festet som normalt (skinnene i gulvet)og sikkerhetsbeltet er som normalt festet.. men passasjersetet og baksetet er tatt ut. Har heller ikke dørtrekk/gulvtepper men har dørhåndtak for å komme meg inn/ut. Motor, bremser, lys er etter forskriftsmessig stand. Kan jeg kjøre bilen på vei? Et annet spørsmål: Har betalt åravgiften ifjor, den nye har ikke kommet. Men jeg har ikke montert på oblatene for 2008(blå), kjører enda med dem for 2007(gule).. Kan jeg bli stoppet evt. avskiltet? Bilen er registert, forsikret osv. Skal bare to turer med bilen, en for å fylle litt bensin, og en for å kjøre bilen tilbake til garasje for lagring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Ja du kan kjøre uten interiør og seter. Ja, jeg tror politiet kan avskilte bilen din hvis du ikke har oblater. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 typisk... har betalt årsavgifta, men satt bilen til lagring før fristen på å montere dem. Finner dem ikke lenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Da er det vel bare å ta en telefon og fortelle at du har rotet dem bort, så sender de sikkert nye? Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Eller bare hent nye på trafikkstasjonen. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 typisk... har betalt årsavgifta, men satt bilen til lagring før fristen på å montere dem. Finner dem ikke lenger.. Oblater er ikke en kvittering på betalt avgift. Det er påbudt å ha oblater, og etter en viss dato (15.aug i år) kan biler avskiltes på stedet om de har feil farge. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg