citröenmann Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 noen som vet hvor jeg får tak i et komplett skinninteriør til min xantia 1,8l 94 Siter two things are infinity :the universe and human stupidity i am not sure about the first ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Dette er veldig vanskelig, men jeg kom over en Activa helt tilfeldig på hoggeren og fikk alle setene. Fra før hadde jeg googlet masse etter brukte, men de som jeg fant var vanligvis solgt. Prøv bilvrak.com og liknende sider. Du kan være heldig å komme over et sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
citröenmann Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 takk for hjelpen :happyhappy: Siter two things are infinity :the universe and human stupidity i am not sure about the first ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg