Gunnar KRC Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 har en kamerat som skal stille ventilene på en mazda 626 1.8l 16v doch. hva skal klaringa være? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 De fleste Mazdaer her hydrauliske ventiler, så det skal jo ikke justeres... Men hvordan årsmodell er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_SilverSurfer Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 De fleste Mazdaer her hydrauliske ventiler, så det skal jo ikke justeres...Men hvordan årsmodell er det? Det er sant, men det lar seg justere med shims på de litt nyere også. Er det gc,gd,ge eller gf du har ? Siter Shit can happen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Sannsynligvis en GE eller GF eneste 1,8 DOHC tilgjengelig i GD`en var en destroka FE DOHC kalt F8 DOHC og den hadde hydrauliske løftere, uansett tror jeg neppe at noen fant veien hit. GC fantes ikke med DOHC motor i det hele tatt. Motoren Volvo 142 styrer med er vel da mest sannsynligvis en FP FP og FS motorene har jeg aldri rotet med, men det skulle ikke overaske meg om de hadde hydrauliske løftere de og, da er vel eneste muligheten å bytte løfterne til noen som ikke er igjengrodd av slam, om ikke en eller annen form for "engine flush" kan gjøre susen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.