Gå til innhold

850 2,5l 10v "Bondevikbilen"

Ranger emnet

kenterik

Anbefalte innlegg

kjøpte meg en 850 på forvintern

her står den i bilbutikken

39_101506255.jpg

39_799664643.jpg

er en 96modell, som bare har gått 150.000km. er ganske hel og pen i lakk og interiør, men det kjipe er jo at det ikke er el speil, el ruter, ac eller takluke. og bare 144hk.. men men.. bruksbil.. ska få på r-optikk i slutten av mnd, så blir det 18toms pegasus felger. da kan man si grei brukstand inntil videre.

det eneste jeg har gjort med bilen til nå, er å bytte skjermblinkersa fra orange til hvite, satt inn 6x9 og cd-spiller..

014-1.jpg

kjørt litt følgebil med den

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sæther: blir lagt hos ett reklamefirma i fredrikstad hvis jeg velger å gjøre det, men er litt usikker enda. burde jo vært lakka hvis det sku blitt skikkelig.

sicarlse: hehe, bare kompisa mine som kaller den det fordi den er så kjip, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen leveres forresten til lakk på mandags morgen. til byen å kjøpe øy7elokk og muligens felger imorgen.. er litt sugen på de flatout five felga til realcar. noen som har noen erfaringer med dem? lagd av tyggegummi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, blir ikke det gitt. skab bare lakke listene under lyktene, øyelokk, panseret, r-fronten og r-vingen

de var uheldige å lage en bulk i panseret på jobben her om dagen serru... ellers hadde jeg aldri tatt resten nå, men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare ment som en kurant bil å ferdes til jobben med, så skal ikke bli allverdens.. men er jo morro at det ser litt ordentlig ut alikevel. vært på realcar idag å kjøpt svart nettingrill og øyelokk. ble ikke flatout felger idag, men regner med at det ender med dem.. koster nøyaktig det dobbelte av det jeg får pegasusfelga for, det irriterer meg litt.. har mest lyst på volans, men vanskelig å fremskaffe ett greit sett..

gRåtass står i garasjen å føler seg så forbigått at han ikke gidder å starte engang han. har ikke sett så nøye på saken enda. regner ikke med at det skjer stort med han i år. skal pulverlakke felga, montere brannveggen, når jeg får fyra den. å får jeg start på den så blir det å rulle som ifjor ett år til.. tenker jeg... hehe, vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten update her.

orginal bondevikbil

017-2.jpg

med t5r fanger og vinge

018-2.jpg

og med midlertidige aluhjul

021-3.jpg

019-3.jpg

kom seg fælt syns jeg...

men lakkerern "glemte" å tette hulla under lyktene etter lyktepussera, og "glemte" å lakke flippen på r-vingen svart så skal tilbake til lakkering igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider