Fankii-T Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Hallo Eg ska ta tog over fejllet (tenke på miløet nor eg ikkje tar fly) å henta ein golf og so kjøra te bak att øve fjellet til Bergen, eller Tælavåg for å vera presis, og i løpe av turen(sjå ruta frå gule sider) vill eg sjå etter deler derfor lurer eg på kor det ligger VWhøgg eller høgg med Mk2er eller personer med deler til salgs, som ikkje går så langt ut av ruto att eg ikkje finne fram igjen.. seier takk og god påske.. Frank RT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Desverre ikke på ruten, men var nettopp oppe i Tælavåg for å hente den nye bilen min :) Har masse deler, ikke noe problem å sende, så om du trenger noe (hva som helst, har masse forskjellig, ikkje bare vanlige slitedeler osv) er det bare å spør ;) (holder til i Haugesund forresten) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg