Gå til innhold

Hvor kan jeg få reparert bassen?

Ranger emnet

Bjornsen

Anbefalte innlegg

Hej!

Jeg har nok fått sprengt, brent whot evere! bassen min.

Den flytter seg ikke og står bom fast. Det røyk når jeg tok den ut av basskassa, og elementet står bom fast..

Dilemma er at jeg ikke finner en som er lik. Jeg har 2 stk av den typen og jeg må ha en lik som den fungerende.

Er det et sted jeg kan få reparert elementet?

Subben er Rocford Fosgate p3 15"

Rockford Fosgate® - P3D215

Bare ett år eldre enn den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast den og kjøp ny. Event 2 nye. Er ikke noe å reparere. Og hvis du skal begyne å reparere koster det deg fort mere å fikse den ene enn det koster for 2 nye så det er bare bortkastet.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kast den! om du hadde to stk og vil ha den så kapp av magneten og spolen som er ødlagt med jernsag/vingelsliper og lag den som slavebass til den andre 15" din:D eller bruk den som pynt på hylla di:P meg og en kompis har lagd mangen slavebasser av sprengte subber og funker som faen:D siste vi lagde var 2 stk sprengte cadence solobeast til slaver og hadde en 15"JBL subb og det spiller sinnsjukt bra faktisk:)såg bilde av den nå,kan være det er litt vanskli å sage av magneten på den..så fest den fast i noe sånn subben/magneten sitter orntli fast og knus magneten med en solid hammer,og bår ut naglene som magnetplata er festa i kassiet evt,har gjort det mangen ganger..bare bruk vernebriller og hansker så slepper du magnetsplinter i øye:P..kast den vertfall ikke:P hehe

evt kan du sende den til meg så kan meg og kompisn min lage den som en fin slavebass til deg:) hehe

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider