loyfah Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Skulle kjøre ei tuppe hjem fra fest idag og når vi hadde kjørt et stykke klarer hun å søle ut vodkaen sin i bilen min. kom rimelig mye på armlene, men kom en del på stolene. Noen som har en ide av hva jeg kan gjøre ? er redd for om dette sitter i stoffet at det kan overtid avgi en ekkel duft osv. Har allerede tørket med papir og klut. Tror jeg skal støvsuge imorgen. Forslag tas imot! Mvh Aksel Notattilmegselv: kjøp festbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Løp ut og hell på potetmel hvis det fortsatt er fuktig. Så kjøper du sånn rensemiddel på benser'n med skrubb på. Påfør, skrubb med børste, støvsug og så tørk bort hvis det fortsatt er noe igjen. Pleier å hjelpe Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 takk for tipset! prøvde det i natt. Fikk opp en del, men tror det er forseitn, så må vel fikse sånn rensemiddel på bensern og skrubbe å vaske. Er desverre tett i nesen så har liksom ikke luktesansen i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Tror jeg vil holdt meg unna det du får kjøpt på bensinstasjon... Ville heller brukt Meguiars All interior cleaner med versa angel interior brush. Har også hørt at Autoglym sin interiør rens er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Har selv erfart at Autoglym sin interiør rens er ganske så god :) Fjerna lett colasøl(svæææær flekk som hadde vært der i 2 - 3 år) + andre diverse møkkflekker med Autoglym rensen. Lukta godt i bilen etterpå gjorde det også! :D Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Får autoglym på noen bensinstasjoner tror jeg Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Få tak i en tepperenser, så tar du resten av bilen i samme slengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Få tak i en tepperenser, så tar du resten av bilen i samme slengen. Støtter denne jeg, er en helt ekstrem følelse og sette seg inn når alle setere og teppe og alt er rensa. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 hm. bilen har bare kjørt litt over 100mil, trenger jeg å tepperense den da? :P iallefall fant meg en interiørbørste på europris, den var relativt liten med hadde børstehår som ikke voldtok setene. Handlet inn autoglym sin og vasket i vei. Vasket vekk nybil lukten med det samme :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bladetk Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Jeg hadde blitt folke vond om noen søla sprit i nye bilen min, når den er så ny som denna. Da hadde jeg satt bort jobben og sent regninga til den personen som søla. Enkelt og greit. Meguiar's All interior Cleaner og børsten dems får bort det mest utrolige. Mer enn hva man tror. Fikk en "aha" opplevelse på jobben for litt sea. Fikk inn en bil som rattet og setene var helt svarte av møkk og lignende. Der fikk jeg bort alt og bilen lukta reint også :) Edit: Var skinn seter i den bilen. Er det skinn i bilen din? Siter Audi 100 TQ Banebil under bygging VW Caddy 1.9 1998 [x]VW Passat Stv. 1.9TDI 130 2001 [x]Mercedes Benz 190E 2.0 1988 Passat'en min;VW Passat Stv. 1.9TDI 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 hm. bilen har bare kjørt litt over 100mil, trenger jeg å tepperense den da? :P iallefall fant meg en interiørbørste på europris, den var relativt liten med hadde børstehår som ikke voldtok setene. Handlet inn autoglym sin og vasket i vei. Vasket vekk nybil lukten med det samme :p Hvem vil vaske bort nybil lukt? Er nok vanligvis ikke nødvendig etter så lite kjøring men måtte rense skinnsetene etter ca samme kjørelengde. De var riktignok lys beige men ganske overrasket over at de var blitt så fort møkkete. Mørke jeans er ikke noen god kombinasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Er vel ikke helt lett å vaske vekk nybil lukta.. Vent til det blir litt varmt i lufta igjen og gassene i plasten kommer, så har du nybil lukt igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg