Gå til innhold

Hva synst dere om MA Audio da?

Ranger emnet

Einart

Anbefalte innlegg

Hva synst dere om MA Audio da? noen som har brukt det før og er fornøgd osv?

som fks:

-Subber

-Frontsett

-Delefiltrer

-equalzer

-Monoblocker

-Forsterkere osv

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er vertfall fornøgd hehe..så blir vell mest det merket jeg holder meg mest til og fremmover tenker igjen,uten om pioneer spiller og litt sånnt dilldall

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par komponentset liggende,og di er ganske gode. Fin lyd til en billig penge

ka du mener med komponentset egentli? var ett nytt ord for meg..hehe... hvor mye:)? er vertfall intresert i ma audio.

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sub og monoblokk i competition serien og er veldig fornøyd.

venter selv på en til monoblock:) og skal kjøpe 2 stk HK12x2 subbene tenkte eg..må jo teiste dei og:P

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter selv på en til monoblock:) og skal kjøpe 2 stk HK12x2 subbene tenkte eg..må jo teiste dei og:P

Onkelen min har alltid solgt Ma Audio i butikken sin, så jeg har testet ut dette merket grundig i flere år nå, og jeg er utroligt fornøyd! Mtp. prisen så får du mye for pengene som regel...

Hehe, jeg har 2stk. av de 12" der jeg, vist du har en bra forsterker så kan jeg bare si: gled deg ;)

Jeg driver de to med en Ma Audio 802SX brokoblet (den på 4400w RMS)

97 Eclipse GSX

97 BMW 523ia E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen min har alltid solgt Ma Audio i butikken sin, så jeg har testet ut dette merket grundig i flere år nå, og jeg er utroligt fornøyd! Mtp. prisen så får du mye for pengene som regel...

Hehe, jeg har 2stk. av de 12" der jeg, vist du har en bra forsterker så kan jeg bare si: gled deg ;)

Jeg driver de to med en Ma Audio 802SX brokoblet (den på 4400w RMS)

kødder du?? whahoo! det kunne jeg tenkt meg å hørt vertfall:D du hadde 2 stk av hk12x2? og den på 4400w? det høres brutalt ut vertfall...da må jeg nesten kjøpe større forsterker da:P hehe..har 1 av hk401sx og venter en til i posten..så blanen var å ha 2 stk av hk12x2 subbene og kjøre dei i 1ohm på 1200 på hver sub da..men vet ikke om det blir for lite av det på dei subbene der...hmmmmm..men du..den 802SX forsterkeren din...hvor mye betalte du for den her i norge? dem som jeg har koster 4000kr der jeg kjøpte min første da....

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider