Einart Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 og si ifra om du skal selge subbene eller forsterkeren:D hehe Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 hehe, har nok ikke tenkt og selge de nei :P Hmm, husker ikke helt hva jeg ga for den forsterkeren, jeg fikk den veldig billig. Nå fant jeg ikke den forsterkeren i nettbutikken hans, men jeg tipper du kan få den av han for rundt 7-8000. Du får sikkert helt greit med lyd ut av de høytalerene med 2stk. hk401sx amper, de er jo på 1200w rms i 1Ohm hver^^ Det som jeg har merket med ma subber generelt er at du kan kjøre de helt greit med en middels amp som er sånn ca dimensjonert etter subben. Men, du kan også pøse på med watt på de og de holder fortsatt følge! Hehe, det beviste jeg når jeg kobla opp 802sx ampen på 2 stk. ma 12XE subber ;) Her snakker vi subber til 790,- men det spilte no inn i ****** ;) EDIT: Einart: hvor kjøper du Ma Audio utstyret ditt da? Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 stiligt:) neh har bare forsterkerene av ma audio(den ene monoblocka og pioneerspilleren min kjøpte jeg i bilradiospeskalisten (bilsteriobutikk) i bergen...så blir det subber,og kompsett og bytter ut 2 diskanter og mellomtoner bak i hattehylle og muligens,men får se nestegang hvor jeg kjøper igjen fra..har du noe å anbefale foresten? jupp håper det blir greit med 1200w i 1ohm per sub ja:) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg