Tombra Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Nå er jeg møkk lei av å betale i bøtter og spann til Telenor hver måned. Har du et abonnement du er fornøyd med, så kom med tips her! Jeg ringer mye, til alle nett og til alle døgnets tider, så det hjelper ikke om det er superbillig kun i "kontortid", og til eget nett. Endel sms blir det jo også. Pr idag har jeg Telenor Frihet, og har vært igjennom endel andre fra Telenor, uten at det har gjort mobilregninga særlig mindre. Hva med Onecall, Tele2, Chess etc? Håper på innspill! Tommy Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masterboy Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Chess King bruker jeg selv, høres ut som et bra valg for deg også:) Siter fwd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Jeg bytta nettopp til det der onecall abbonementet som de reklamerer for på tv. Får se hvordan det blir. Kjapp hoderegning basert på gamle netcomfakturaer kan tyde på at det blir nesten halv pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 MTU sitt abonenment som heter "fastpris" koster 398,- per mnd. Ring så mye du vil. Endel graits SMS også, og MMS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 onecall har aldri hat så lav regning.. ligger på rundt 150 kr mnd og ringer endel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Tele2 Champion har jeg, det passer bra for sånne som deg som ringer til alle til alle døgnets tider:) 0,39 kr pr. min til alle hele tiden, 0,39 kr pr. SMS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 onecall har aldri hat så lav regning.. ligger på rundt 150 kr mnd og ringer endel samme abn. og forbruk her! Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Tele2 Champion har jeg, det passer bra for sånne som deg som ringer til alle til alle døgnets tider:) 0,39 kr pr. min til alle hele tiden, 0,39 kr pr. SMS Jeg gikk fra tele2 champion over til onecall...regninga gikk betraktelig ned! Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 onecall er best har hatt det sikkert 1 år snart.. Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 djuice nonstop :D Da det går mest i meld her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 har nonstop nå.. å har regninger på 500-900kr i mnd:S men lurer på å bytte til onecall. noen nettside jeg får info og får bestilt ifra eller noe sånt? og noen som har peil på å få låst opp simkort/tlf ifra telenor?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 har nonstop nå.. å har regninger på 500-900kr i mnd:S men lurer på å bytte til onecall.noen nettside jeg får info og får bestilt ifra eller noe sånt? og noen som har peil på å få låst opp simkort/tlf ifra telenor?:) nonstop er ett jævla dyrt abonomang, med anna om du sende 100 sms om dagen...:) (eg hadde i gjenomsnitt 108 mld om dagen på ett år) men så fann eg ut att det var enklare og ringe, og da vart de dyrt.. no har eg 2tlf, en med telenor kontant, eg en med netcom yong talk.. bruka 250kr i månen... er mobilen din låst på telenor? Telenor: Operatørlås Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 har netcom Active Talk og SMS mania i tillegg.. 329 kr måneden og 2000 sms inkludert. Kommer forholdsvis greit ut med det. mellom 700-1500 kr måneden:p Men både ringer mye og sende mye meld. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Har Tele2 Kompis.. Men har mange venner som har Tele2 også, så blir ikke så dyrt.. Ligger på 150-200 i måneden.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 har nonstop nå.. å har regninger på 500-900kr i mnd:S men lurer på å bytte til onecall.noen nettside jeg får info og får bestilt ifra eller noe sånt? og noen som har peil på å få låst opp simkort/tlf ifra telenor?:) Samme her. Jævlig dyrt ab. Spørs om jeg ikke ska prøve onecall jeg også når folka her inne har så lave regninger:) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg