GnarKiLL Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Bruk onecall! Har ikke sett noen regning siden i fjor :) Fatter ikke hvordan de klarer å operere med så lave priser, men går vel utover kundeservice. Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Tror det blir Onecall på meg også. synd jeg har igjen 3 mnd av abo hos telenor, men tror nesten det løner seg å betale 600 kr i straffegebyr for å bli ferdig med telenor, og det sier jo litt. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Samme her. Jævlig dyrt ab. Spørs om jeg ikke ska prøve onecall jeg også når folka her inne har så lave regninger:) Blir jo hva du gjør det til selv.. bare å droppe å ringe det, så blir det ikke mer en di faste 300 i månen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 men finnes vel noen jukse koder der ute:P så man ikke betaler noe:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Noen som har tele2 kompis her, som vil snakke gratis med meg? :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 netcom smarttalk kan anbefales.. kompiner det med netcom venner så betaler du 29kr i mnd og ringer gratis til alle med netcom.. kan også kombineres med smsmania Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Chess King! Ligger på omlag 100-150 pr. måned Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 man har jo alltids Talkmore dah... bruker det ikke selv. men er en din kalkulator greie på dinside.no mener jeg... kom billigst ut med OneCall Faktura og MTG(?) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg