Desperado90 Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Er det noen som har fått suksess med å legge solfilm på bakruta..? Vurderer å gjøre det, men har hørt det er lettere sagt enn gjort.. Siter Audi A4 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 For det første,så er det en vansklig oppgave å gjennom føre.. Det beste er å ta ut ruta,da for du det 90% bra..Har ruta en liten knekk(bøy),og varmetråder så blir det fort ganske så vansklig... Be de proffe ta bakruta,og så kan du evt ta resten selv.. Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado90 Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 For det første,så er det en vansklig oppgave å gjennom føre..Det beste er å ta ut ruta,da for du det 90% bra..Har ruta en liten knekk(bøy),og varmetråder så blir det fort ganske så vansklig... Be de proffe ta bakruta,og så kan du evt ta resten selv.. Lykke til :) okey..takk for svar =) Siter Audi A4 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auditts Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 huff.. nei nei nei.... ikke ta ut ruta. vi driver montere solfilm profft for bilforhandlere å du trenger absolutt ikke ta ut ruta. det er gjort på null niks og montere solfilm på en bil ;) Bare si ifra så skal jeg gi deg tips :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado90 Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 huff.. nei nei nei.... ikke ta ut ruta. vi driver montere solfilm profft for bilforhandlere å du trenger absolutt ikke ta ut ruta. det er gjort på null niks og montere solfilm på en bil ;) Bare si ifra så skal jeg gi deg tips :D:D må du dele opp i flere biter da, eller går det med ett stykke ? ;P Siter Audi A4 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 burde nok dele den opp i biter trur jeg kom med noen tips da auditts :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Ja kom med tips da.. Har gjort det endel ganger selv,og jeg for det aldri til å bli helt perfekt den første gangen.. Det er vel lett på en stv,en combi,men på en sedan.f.eks Audi a4 så må det være vansklig..Jeg har brukt sungard film og 3m film.Med varme og uten varme.Har delt filmen i 2 deler å,og lappet filmen,men blir ikke bra..Så,noen som har tips??Var et hint til Auditts :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4-18TQ Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 lever inn til proff-soting.. Siter Audi A4 1,8TQ Avant 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 du kan jo eventuelt kjøpe en færdisotede plexivindu til bakruta, og sote resten selv. Solarplexius AB - Solskydd och toning för bilar och fönster. Solfilm / solskyddsfilm med insynsskydd. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg