Exylon Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Herregud!!! Det ringte en fra Autofil på NRK for 10 min siden, og nå ringte de faen meg en gang til..... bare 5 min etterpå!!! Det ringer MANGE altså!!! Nå skulle han fjerne nr. mitt derfra for godt sa han.... Tror ikke noe på at han gjorde de men.... Huff, brenn i helvette!!!!! :mad: :mad: Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 ja er helt for jævlig mange av de.. egentlig skulle en oppgitt e mail adresse på annonser.. da kan en slette de en ikke vil ha.. selv legger jeg på med en gang jeg hører det er noe slikt.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Flere som ikke liker annonseselgere... (Se nederst på denne siden...) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 he he.. den var fet... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Hadde inne en 'ønskes kjøpt' annonse en gang jeg. Flere ganger ringte disse taterne og lurte på hvordan det gikk med salget.:rolleyes: Ba dem lese annonsen en gang til jeg, og de måtte jo bare PRØVE å ringe en gang til... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Tombra Hadde inne en 'ønskes kjøpt' annonse en gang jeg. Flere ganger ringte disse taterne og lurte på hvordan det gikk med salget.:rolleyes: Ba dem lese annonsen en gang til jeg, og de måtte jo bare PRØVE å ringe en gang til... Hehe, det samme har skjedd meg.. Faktisk 2 ganger... Huff, de folka har lite å finne på.. Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg