Gå til innhold

Tips og Spm angående Tåkelysbryter og styrestrøm

Ranger emnet

Audi4Life

Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger virkelig hjelp til å koble orginalbryter som jeg kjøpte på møller til å koble til styrestrømmen på den? jeg har brukt ledningsnettet som lå bak et ubrukt deksel mellom Varmereguleringsknappen og Baktåkelysene:

P3210086.jpg

jeg har også styrestrømmen til tåkelysene liggende ved siden av batteriet mitt. hvor skal jeg trekke styrestrømmen for å få koblet styrestrømmen til tåkelysbryterens ledninger??? trenger hjelp her ass, har satt på tåkelys nå og får ikke brukt de før jeg får koblet styrestrømmen til bryteren. mad,mad,mad!!!!!!

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg vet hvordan det er gjort der. er jeg som har koblet det:) men lurte på om noen vet hvor jeg må koble styrestrømmen for å få brukt Bryteren i bilen. nå ligger ledningen til styrestrømmen ved siden av batteriet. trenger virklig hjelp, bra kjedelig å ikke få brukt sprederene når jeg har gledet meg i så lang tid på å få de på. håper noen kan hjelpe til med det her.

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All strøm kommer fra batteriet. Du har en bryter som du har + på. Brytern bryter strømmen.. Det er funksjonen. Så legg strøm fra brytern ned til tåkelys, og konstantstrøm\parkstrøm til brytern. Du finner park og konstant strøm under sparkeplaten over pedalene. 4 skruer. Lysene kan du bare jorde nede ved fangern eller noe sånt. Spiller ca 0 rolle. Bruk mulitimeter\fluke og mål hvilken av de ledningene bak knappen som brytes når knappen er UTE. Knappen binder 2 ledninger, finn disse og koble strøm til.

Paint:

taakelys.jpg

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, da er det ut å fikse det. kjøpt hella micro de xenon så alle ledninger var allerede koblet. tar en tur ut å ser hva jeg får til hehe:) lysene er koblet opp, og har jordet det til chassiet, så mangeler bare å koble kontantstrøm på batteriet og styrestrøm på bryter. hvordan får jeg ledningen inn i bilen a?

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete da! Har akkurat montert tåkelys på a4 avant 98mod min.

La opp helt nytt ledningsnett med alt. Visste eeeegentlig at jeg kunne bruke det som lå der fra før av. Men trodde ikke det var så lett. FAEN! Skal jeg få tak i en original bryter jeg også da? Hmmmm....

er vel det som er lettest ja. sjekk bak blind-dekselet mellom Varmeregulerinsknappen og Baktåkelysbrytern i dashbordet så ligger det nok lagt opp ledninger fra før:) nå er det bare for meg å finne hvor ledninene ender så jeg kan få brukt knappen til å styre tåkelysene:D gleder meg til å få fiksa dette ass:D

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider