hyys84 Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Jeg måtte skifte potte igår fordi den var gammel og et svært hull i. Når jeg drev å skrudde på den nye potten, tenkte jeg litt på plassering av et litt grommere enderør. Jeg er ikke interessert i en effektpotte, fordi jeg synest rett og slett at "fet" lyd fra potten er en smule 90-talls. (Da er det vel bedre med et skikkelig luftfilter) Jeg tenkte derfor å kjøpe bare et endrerør, f.eks dette: Biltema Norge Siden orginal-enderøret på potten min vender nedover, må jeg kutte den og eventuelt sveise på en ekstra del. Spørsmålet mitt er: Må jeg skjære i bakfangeren for å få plass til enderøret, eller får den plass under? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Får ikke meg til å tro at det er ingen som har et uorginalt enderør på poloene sine her inne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Vet ikke om det er helt likt på våre modeller, da jeg har Sport, men jeg måtte nok kappa i alle fall, da potta mi ligger bak fangeren... Eventuelt må du sette på en rørbøy, som "flytter" utslippet litt ned, så montere endestussen din på dette, om du skjønner hva jeg mener :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg