Gå til innhold

Ny Bil. 2`er Rat Golf

Ranger emnet

TwoFingaz

Anbefalte innlegg

Kan jo lage en tråd om den "nye" bilen min :)

En 2`er golf som er pusset helt ned til metallet for å ha blitt rustet,ikke fjærer fremme,kappet bak(blir byttet ut i justerbart coilover med tiden),mexico tepper som sette trekk,rød lakkerte felger,for min del blir det kun show bil.

Bilen ble kjøpt av Odd Ivar Aaram her på forumet, bilen er opprinnelig "bygd" av en i Moldestuket.

Jeg så bilen på Max Power treffet i Molde i fjor sommer og syns bilen var døds rå så valget var ikke vanskelig når jeg så at Odd Ivar skulle selge bilen.

Bilen ble kjøpt og står nå her hos meg,men dårlig med skru plass etc og dårlig vær har ikke jeg kunnet gjort så mye med bilen enda.

Planene er å pusse ned litt for å få en litt finere overflate,få tak i breda stål felger med rustet senter og sort kant(kom gjerne med forslag ;) ),bytte til justerbart coilover(masse senk)(forslag og linker til noe brukbart),litt klistermerker(malteser kors etc).

Kom gjerne med forslag til hva jeg kan gjøre med bilen :).

Og nå bilder,har ikke fått tatt noen selv enda pga dårlig vær så jeg stjeler bilder fra Moldestuket sin side.

maxmolde0727.jpg

maxmolde07364.jpg

maxmolde07366.jpg

maxmolde07371.jpg

maxmolde0759.jpg

Thomas

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:D

søtt!

bra .... synd at ikke alle som ser det kjøre forbi vil skjønne at det er Rat, så mange vil nokk lure på HVA I HELVETE som feiler deg =p

Edit : TA VEKK 90 SPEIL UMIDDELBART! XD ser helt javli ut

sett på noe speil forran på sideskjermen ;)

fra en motorsyykkel eller noe

EDIT 2 : ta også vekk sideblinkers , OG bytt baklyktene ;) til orginale

EDIT 3 : IKKE KJØP KANTFELG!!! syns du skal ha noen lignende som er på nå bare kanskje litt større OG CHROME! :D

EDIT 4 : TA av sidemannen Vindusvisker! det vil være så eevig najs

sorry at jeg editer så mye med kommer på småting

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

søtt!

bra .... synd at ikke alle som ser det kjøre forbi vil skjønne at det er Rat, aå mange vuk nokk lure på HVA I HELVETE som feiler deg =p

hehehe..da får de bare lure assa :P fplk får helle stoppe meg å spøre ;)

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghost: bare kom med tips. speil er jeg ikke sikker på enda,lurer litt på å få tak i noen pre 88 dører å sette på isteden,lurer på å hive på whitesides på de felgene jeg har nå da,vært inne på STORE chrome å ja,men er litt usikker,sidemannen vindusvisker?

Baklyktene liker jeg,men lurer på orginale meg orange etc,side blink har jeg og lekt med tanken på orange.

Sitter og med tanken på å gate rege den neste år da,så en del ting må være der.

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok la meg utrykke ideene mine en gang til :

1. Orginale lykter , så kan du sote dem eller hva nå enn dy syns er finest men orgianel i hvertfall

2. felgene = så anbefaler jeg på det sterkeste noe annet enn kantfelg... noe mer "pimp" hvis du skjønner kanskje Merce felger i svart eller grå hadde vært noe =) hvis du senker bilen mer og valser hjulbuen( kan finne deg et bilde )

men whitesiders hadde også vært fett!! men da lakkeer du felgen svart ;)

3. fjerne vindusviskeren på høyre side , behold kun DIN! side

4. trenger ikke 88 dører bare fjern speilene =) og sett på speil fra motorsykkel forran på sideskjermen på siden topp ( KUN PÅ VENSTRE SIDE )

5. ta vekk blinklys glassene har kunn pæren =) ,

6. Dropp klistremerker på ruutene , det er så oppbrukt =/ de fleste rat har det

7 . Hvis du vil ha JAAVLI fet Rat så lager du Sidepipes på denne her ! =) (enkelt ikke borr hull i karroen eler noe bare led rør til siden forran bakhjulet )

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok la meg utrykke ideene mine en gang til :

1. Orginale lykter , så kan du sote dem eller hva nå enn dy syns er finest men orgianel i hvertfall

2. felgene = så anbefaler jeg på det sterkeste noe annet enn kantfelg... noe mer "pimp" hvis du skjønner kanskje Merce felger i svart eller grå hadde vært noe =) hvis du senker bilen mer og valser hjulbuen( kan finne deg et bilde )

men whitesiders hadde også vært fett!! men da lakkeer du felgen svart ;)

3. fjerne vindusviskeren på høyre side , behold kun DIN! side

4. trenger ikke 88 dører bare fjern speilene =) og sett på speil fra motorsykkel forran på sideskjermen på siden topp ( KUN PÅ VENSTRE SIDE )

5. ta vekk blinklys glassene har kunn pæren =) ,

6. Dropp klistremerker på ruutene , det er så oppbrukt =/ de fleste rat har det

7 . Hvis du vil ha JAAVLI fet Rat så lager du Sidepipes på denne her ! =) (enkelt ikke borr hull i karroen eler noe bare led rør til siden forran bakhjulet )

1. Orginale lykter er i tankene,ikke noe soting,kun vanlig orginale lykter.

2. Jeg liker egentlig felgene sånn som de er nå,da med whitesides. vil ikke ha større felger da jeg syns det kræsjer litt med stilen,jeg liker breda stål felger,men det får tiden vise,blir hvertfall de felgene her til og begynne med. Kunne dog tenkt meg høyglans polerte p-slots(meg whitesides eller noe),p90 eller hva de heter de porsche felgene heter.

3. Det hadde ikke vært dumt,men som sagt,bilen vurderes med skilt til neste år,derfor litt dumt å fjerne,kan jo skaffe singel visker da.

4. Heller ingen dum idè,men hvordan blir det med tanke på godkjenning da? som sagt et par ganger,skal sannsynligvis ha den på skilt til neste år. Er en vw-audi club som har gjort noe sånt,kan høre med han.

5. Lurer som sagt på orginale orange blinklys,men kan fjerne å se hvordan det blir uten.

6. Jeg har satt på vw-audi club merker på ideruter bak siden jeg er medlem der,skal ikke ha mange,kun malteser kors og ikke noe annet.

7. Sidepipes blir det nok ikke,nok en gang pga godkjenning,men tanken er god og jeg liker den :) endestuss messig tenker jeg at jeg holder den orginal eller vrir ned.

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Da kommer noen få bilder etter et lite forsøk i går,spørsmålet er om jeg skal sette på fanger eller ikke,så tok noen bilder for å spøre om hva dere syns. Coilover blir bestillt på fredag :D :happyhappy::angelsmili:

Med:

DSC_0056.jpg

DSC_0057.jpg

Uten:

DSC_0059.jpg

DSC_0055.jpg

ikke topp bilder akkurat,men er trangt i carporten for øyeblikket :(

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider