Gå til innhold

Ny Bil. 2`er Rat Golf

Ranger emnet

TwoFingaz

Anbefalte innlegg

jeg synes det kledde fanger foran og bak jeg. synes det blir for mye uten fangere liksom. du går over strekken synes når du ikke har fangere og. den er styg uten fanger men med synes jeg den er drit rå. : ) min mening. stååååå på ; )

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal du ha fangerne på ?!

why ?!

:(

trodde du ville ha litt unik ratzie ,

syns bare det blir so vanlig med fangerne på . du må gjøre noe anerledes , noe som ikke finnes så mye av , noe nytt

men men din bil dine valg

( syns bare du gjør feil valg akkurat der )

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Sneik meg en tur ut sammen med en kompis nå i kveld for å ta litt bilder,ikke noe topp saker bare så det er sagt med en gang,er temmelig ny med kamera og det er kit objetivet.

noen bilder med fanger slik at dere får sett en mer hellhet i bilen.

bilder.

Bilde004.jpg

Bilde005.jpg

Bilde007.jpg

Bilde008.jpg

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha fangerne på ?!

why ?!

:(

trodde du ville ha litt unik ratzie ,

syns bare det blir so vanlig med fangerne på . du må gjøre noe anerledes , noe som ikke finnes så mye av , noe nytt

men men din bil dine valg

( syns bare du gjør feil valg akkurat der )

Denne er unik da, kan vell telle antall norske g2 rats paa en haand :)

Faa paa noen breie staaliser saa er du nesten i maal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men men , syns bare mye stiligere Uten fangere... og få på noe takbagasje ;)

Ja, for da blir den ikke lik alle andre i den stilen??

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo bilen i norge da :P men skal ha på fangere pga at jeg skal prøve å få god kjent bilen neste år,da gidder jeg ikke å få pryl får noe så enkelt,og dessuten så syns JEG at det er finere med fanger på etter å ha sett den ordentlig med fangeren på..

kommer ikke bagasje på noe tak nei gitt,noe så oppbrukt assa,for all del syns der er kult,men for mange som har det desverre.

skal sette mitt personlige preg på bilen jeg,mye er brukt før,men tar det fra hva jeg syns er kult og mixer det sammen til noe jeg håper blir bra ;)

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle kommentarer :) blir sikkert gjort litt pjask med bilen nå i helga tenker jeg,pusse den ned litt etc for å få en finere overflate,vaske den(ja vaske den :P) litt små ting bare. kan se om jeg får tatt litt bilder etc av det ;)

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider