Gå til innhold

240 Prosjektet

Ranger emnet

gjerdeanders

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes bilen din ble bra til å være lakket med sprayboks! :O

Men jeg er enig ned s90r, hadde vært kjedelig hvis alle hadde likens bil! Syntes bygget ditt er rått, bortsett fra endespotta di, men som sakt tusener av ganger før, smaken er som baken.

Tror denne bilen ville keldd sorte felger med chrome kant. Kunne blitt bra ;) :volvsmile

Takk for tipset :) Skal se ka eg får tak i ;) blir oppdatering så snart eg er nogelunde bra i ryggen :-p

Biler

Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=)

X:

Ford Fiesta

Opel Kadett GSI look (1,3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer vel Ål med litt ondt i ryggen? Er sugen på å se en bil som er hellakkert med sprayboks :D

Stylingen er fin den, utenom bakfangeren som er helbom fra fabrikken sin side. 2 kamerater av meg har hatt sånn styling med 3-4 års mellomrom.

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns detta er tøft jeg, ikke alle som gidder og spraye en hel bil med boks. Han sier han blir siste eier på bilen, og da gjør det vel ikke noe om det er verken aluvinge, netting, japsepotte eller hjemmelakka. Gutten har ork og engasjement.

Stå på, ser gøy ut.

Misunner deg ståpå-viljen!

(Har 2 sett felger til deg som passer bra, bare og sende meg en PM)

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Jeg skulle jo egentlig, men for å henta ny bil i oslo dagen før, så jeg orka rett og slett bare ikke.. kjørte hele natta med feber :P

du, hvor i bergen holder du til a?

Eg bor 5mil nord for bergen, liten plass kalt Lindås ;)

Biler

Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=)

X:

Ford Fiesta

Opel Kadett GSI look (1,3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider