bjartmar86 Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Har gått til innkjøp av en Hitachi-maskin, og jeg har en DA-maskin i tillegg. Kan jeg bruke DeepCrystal serien (den burgunderrøde) til Meguiar's på den roterende maskinen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Deep Crystal serien der er beregnet å bruke for hånd. Tror nok jeg ville ha brukt DA maskin til den. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Deep Crystal serien egner seg ikke til bruk med roterende, kan brukes med DA men det blir lite korrigering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjartmar86 Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Var det jeg tenkte.. Da blir det å kjøpe seg proffserien da;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Ja MG serien er bra sammen med roterende, MG80, 82 og 83 er bra saker, kommer langt med de 3 + MG 21 sef som beskyttelsen, Gule pads og beige pads er også bra, den burgunder paden (hardest) er til seriøst slitt/ripet lakk, men gul ta rimelig mye er min erfaring. DA og DC serien til megs er kun for lakkrens og besklyttelse, minimal korrigering av riper. fyller nok igjen mer en den ofte fjerner, men samtidig er det helt greie produkter å jobbe med, selv om det finnes så mye annet også der ute etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg