Senshi Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Pen bil, men cabbe blir uaktuelt for meg i Bergen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasfay Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Hvis du sikter til meg, må jeg bare beklage, jeg er ikke så vant med hva som er etikette på forum! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasfay Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Jeg visste alldeles ikke at tråder "tilhørte" folk osv, så jeg beklager så meget. Innlegget er fjernet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Var du ikke en tur på vårmønstringen å stilte ut bilen din Senshi? Leitet etter en liten blå mini :) Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hei duppen! Skulle seff opp på vårmønstringen, men dama lot meg ikke gå. Holdt på å klikke for meg. Klarte nesten å lure meg ut tidlig om morgenen for å vaske/shine bilen, men da fikk jeg vite at jeg måtte på fjelltur med hu.... Urk.... :( Damer ass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 v-g: Bra du modererer litt :) Er ikke så streng jeg. Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 v-g: Bra du modererer litt :) Er ikke så streng jeg. Hehe... Nei det er jo ikke nødvendig å være streng, men jeg synes at man skal ha en viss oppførsel. Nå sier jeg ikke at min er den rette da... Uansett, jeg liker denne tråden, den har havnet under abonnerte tråder. :D Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hmm..... Hater å vente på bildeler.... Håpet de nye JCW dysene mine skulle ligge i posten i dag, men neida.... Klør i fingrene etter å mekke litt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Skal du mekke Senshi? Hører jeg riktig her? Neida, ikke så vanskelig å bytte dysere, jeg fulgte instruksjonen som ligger på side 2 slavisk. Send PM eller noe dersom du trenger hjelp da. Gleder meg til deler jeg har kjøpt kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hehe... Liker å få litt skitt på hendene av og til jeg oxo :op: Har du bestilt deg bremser? Jeg tenker å bestille JCW bremsene neste mnd (les: Ved neste lønning) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Det blir nice med JCW bremser da Senshi:) vurderer å kjøpe meg ny bil så jeg tror jeg dropper flere mods på bilen. Er nødt til å spare litt cash slik at jeg kan oppgradere bilen, leiligheten samt reise:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Åhh? Du er blitt "fornuftig" altså? Jeg burde vel også slutte å modde. Skal jo selge til høsten/våren uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 ÅH!! Sånn minibelte må jeg ha meg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Haha... Tørr ikke gå med mitt... :op: Kanskje jeg kan bruke det en gang jeg skal på Mini treff... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Vil bare minne dere på at jeg skal shoppe bil i VELDIG nær fremtid, alt fra nå frem til 11.juni... Så hvis noen ønsker å bli kvitt bilen fort og farlig så er jeg alltid åpen for forslag.... K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg